 |
| ::Albumy | | ::Astrologia, parapsychologia | | ::Atlasy, plany, mapy | | ::Biografie, wspomnienia, wywiady | | ::Dla dzieci i młodzieży - literatura | | ::Dla dzieci i młodzieży -popularnonaukowe | | ::Dla najmłodszych | | ::Edukacja | | ::Ekonomia, zarządzanie, prawoznawstwo | | ::Encyklopedie, słowniki, leksykony | | ::Eseje | | ::Fantastyka | | ::Film | | ::Gry fabularne | | ::Gry i puzzle | | ::Historyczne | | ::Humor, aforyzmy, przysłowia | | ::Inne | | ::Judaistyka | | ::Kalendarze | | ::Kolorowanki, Malowanki, Łamigłówki | | ::Komiksy | | ::Książki audio | | ::Kulinaria | | ::Lektury szkolne | | ::Literatura | | ::Literatura faktu, reportaż | | ::Literatura obcojęzyczna | | ::Literatura piękna - obca | | ::Literatura piękna - polska | | ::Literatura popularnonaukowa | | ::Literatura Young Adult | | ::Medycyna, ziołolecznictwo | | ::Nauka i technika - popularnonaukowe | | ::Nauki humanistyczne | | ::Opowiadania | | ::Poezja | | ::Poradniki | | ::Powieści | | ::Przewodniki turystyczne | | ::Publicystyka, esej | | ::Religia, religioznawstwo | | ::Romanse | | ::Sensacja, kryminał, horror | | ::Socjologia | | ::Sport | | ::Sztuka | | ::Ściągi, opracowania | | ::Tradycje i obyczaje |
 |
|
|
|
 |
|
Autor: |
Nadia Szagdaj | Wydawnictwo: |
Dragon |
Kategoria: |
Sensacja, kryminał, horror | cena detal. brutto: |
34.95 zł | format: |
13,5 x 20,5 |
ISBN: |
9788381724593 |
oprawa: |
broszura |
stron: |
320 | rok wydania: |
2020 | data dod.: |
2024-08-26 |
|
|
Opis:
Nadia Szagdaj powraca z kolejną dawką kryminalnych zagadek! Jeśli masz ochotę na trzymającą w napięciu lekturę lub po prostu jesteś fanem twórczości Nadii Szagdaj, koniecznie sięgnij po “Likwidację”.
Klara to młoda, pragnąca wrażeń i nowych doświadczeń kobieta, a przy tym bardzo tajemnicza. Po długim czasie samotności postanawia wziąć sprawy w swoje ręce - w poszukiwaniu drugiej połówki instaluje aplikację randkową. Wkrótce na jej drodze pojawia się Daniel - po kilku miesiącach internetowej relacji w końcu postanawiają się spotkać. Klara odwiedza Opole, by poznać swojego internetowego przyjaciela na żywo. Misterny plan Klary, zakładający rozwój bliskości i namiętności między nimi, niestety od samego początku jest skazany na porażkę - Daniel jest żonaty. Bardzo szybko okazuje się jednak, że nawet pech może doprowadzić do szczęśliwego zakończenia - tylko dla kogo będzie to happy end?
Na wieczornej imprezie w klubie Klara poznaje znajomą swojego internetowego przyjaciela - Monikę. Dziewczyna nigdy by nie przypuszczała, że to właśnie kobieta będzie w stanie zawrócić jej w głowie. Między kobietami tworzy się więź, a granice przyjaźni i bliższej relacji już wkrótce mogą zacząć się zacierać. Klara stawia wszystko na jedną kartę - za wszelką cenę chce mieć Monikę tylko dla siebie. Rozpoczyna swoją tajemniczą grę, w której Monika staje się głównym celem. Jak zakończy się ta intryga? Kto w tej grze osiągnie zwycięstwo nad resztą graczy?
|
|
 |
|
|