|
::Albumy | ::Astrologia, parapsychologia | ::Atlasy, plany, mapy | ::Biografie, wspomnienia, wywiady | ::Dla dzieci i młodzieży - literatura | ::Dla dzieci i młodzieży -popularnonaukowe | ::Dla najmłodszych | ::Edukacja | ::Ekonomia, zarządzanie, prawoznawstwo | ::Encyklopedie, słowniki, leksykony | ::Eseje | ::Fantastyka | ::Film | ::Gry fabularne | ::Gry i puzzle | ::Historyczne | ::Humor, aforyzmy, przysłowia | ::Inne | ::Judaistyka | ::Kalendarze | ::Komiksy | ::Książki audio | ::Kulinaria | ::Lektury szkolne | ::Literatura | ::Literatura faktu, reportaż | ::Literatura obcojęzyczna | ::Literatura piękna - obca | ::Literatura piękna - polska | ::Literatura popularnonaukowa | ::Medycyna, ziołolecznictwo | ::Nauka i technika - popularnonaukowe | ::Nauki humanistyczne | ::Opowiadania | ::Poezja | ::Poradniki | ::Powieści | ::Przewodniki turystyczne | ::Publicystyka, esej | ::Religia, religioznawstwo | ::Romanse | ::Sensacja, kryminał, horror | ::Socjologia | ::Sport | ::Sztuka | ::Ściągi, opracowania | ::Tradycje i obyczaje |
|
|
Gra. Podstawa to zabawa Dzielni podróżnicy |
Gra. Podstawa to zabawa Dzielni podróżnicy |
|
|
|
Autor: |
- | Wydawnictwo: |
Zielona Sowa |
Kategoria: |
Gry i puzzle | cena detal. brutto: |
49.90 zł | format: |
23.0x26.0 |
ISBN: |
5901761117455 |
oprawa: |
pudełko |
stron: |
- | rok wydania: |
2016 | data dod.: |
2019-11-01 |
|
|
Opis:
Co trzeba zrobić, żeby zostać superpodróżnikiem? Wystarczy poćwiczyć mnożenie i dzielenie. Zbierz pamiątki z każdego kontynentu i dowieź je do muzeum przed innymi graczami - powodzenia!
W grze na dzielenie gracze maja za zadanie przebyć 7 kontynentów i z każdego z nich zabrać po jednej pamiątce. Pamiątki zdobywa się, prawidłowo rozwiązując działanie mnożenia zapisane na planszy. Pod koniec gry wszystkie pamiątki należy dostarczyć do muzeum. Wygrywa gracz, który jako pierwszy zostawi wszystkie pamiątki dotrze do ostatniego pola.
W grze na mnożenie wygrywa gracz, który pierwszy uzbiera 8 żetonów pamiątek. Pamiątki zdobywa się, poruszając się po torze w kształcie koła i rozwiązując zadania na kartach (podanie iloczynu, podanie działania do iloczynu, bitwa o żeton).
Liczba graczy 2-4
Wiek 6+ |
|
|
|
|