|
::Albumy | ::Astrologia, parapsychologia | ::Atlasy, plany, mapy | ::Biografie, wspomnienia, wywiady | ::Dla dzieci i młodzieży - literatura | ::Dla dzieci i młodzieży -popularnonaukowe | ::Dla najmłodszych | ::Edukacja | ::Ekonomia, zarządzanie, prawoznawstwo | ::Encyklopedie, słowniki, leksykony | ::Eseje | ::Fantastyka | ::Film | ::Gry fabularne | ::Gry i puzzle | ::Historyczne | ::Humor, aforyzmy, przysłowia | ::Inne | ::Judaistyka | ::Kalendarze | ::Komiksy | ::Książki audio | ::Kulinaria | ::Lektury szkolne | ::Literatura | ::Literatura faktu, reportaż | ::Literatura obcojęzyczna | ::Literatura piękna - obca | ::Literatura piękna - polska | ::Literatura popularnonaukowa | ::Medycyna, ziołolecznictwo | ::Nauka i technika - popularnonaukowe | ::Nauki humanistyczne | ::Opowiadania | ::Poezja | ::Poradniki | ::Powieści | ::Przewodniki turystyczne | ::Publicystyka, esej | ::Religia, religioznawstwo | ::Romanse | ::Sensacja, kryminał, horror | ::Socjologia | ::Sport | ::Sztuka | ::Ściągi, opracowania | ::Tradycje i obyczaje |
|
|
Zagadki logiczne. Pokonać grę |
Zagadki logiczne. Pokonać grę |
|
|
|
Autor: |
- | Wydawnictwo: |
Zielona Sowa |
Kategoria: |
Dla dzieci i młodzieży - literatura | cena detal. brutto: |
14.99 zł | format: |
17 x 22,5 |
ISBN: |
9788379833320 |
oprawa: |
broszura |
stron: |
48 | rok wydania: |
2015 | data dod.: |
2019-07-12 |
|
|
Opis:
Przygoda z komputerem i programowaniem!
Gra Rycerska misja zabiera Cię w całkiem nowy świat - do wnętrza komputera! Ale staniesz tam w twarzą w twarz nie tylko z rycerzami i smokami...
Użyj swojej wiedzy z dziedziny programowania i algorytmów, by zakończyć tę mrożącą krew w żyłach przygodę i sam zdecyduj, jak się potoczy. Zakończ misję i zostań mistrzem komputera! |
|
|
|
|