|
::Albumy | ::Astrologia, parapsychologia | ::Atlasy, plany, mapy | ::Biografie, wspomnienia, wywiady | ::Dla dzieci i młodzieży - literatura | ::Dla dzieci i młodzieży -popularnonaukowe | ::Dla najmłodszych | ::Edukacja | ::Ekonomia, zarządzanie, prawoznawstwo | ::Encyklopedie, słowniki, leksykony | ::Eseje | ::Fantastyka | ::Film | ::Gry fabularne | ::Gry i puzzle | ::Historyczne | ::Humor, aforyzmy, przysłowia | ::Inne | ::Judaistyka | ::Kalendarze | ::Komiksy | ::Książki audio | ::Kulinaria | ::Lektury szkolne | ::Literatura | ::Literatura faktu, reportaż | ::Literatura obcojęzyczna | ::Literatura piękna - obca | ::Literatura piękna - polska | ::Literatura popularnonaukowa | ::Medycyna, ziołolecznictwo | ::Nauka i technika - popularnonaukowe | ::Nauki humanistyczne | ::Opowiadania | ::Poezja | ::Poradniki | ::Powieści | ::Przewodniki turystyczne | ::Publicystyka, esej | ::Religia, religioznawstwo | ::Romanse | ::Sensacja, kryminał, horror | ::Socjologia | ::Sport | ::Sztuka | ::Ściągi, opracowania | ::Tradycje i obyczaje |
|
|
Kolorowe przedszkole. Zabawy edukacyjne z naklejkami 5 lat |
Kolorowe przedszkole. Zabawy edukacyjne z naklejkami 5 lat |
|
|
|
Autor: |
Renata Wiącek | Wydawnictwo: |
Aksjomat |
Kategoria: |
Edukacja | cena detal. brutto: |
5.70 zł | format: |
21 x 29 |
ISBN: |
9788371183713 |
oprawa: |
broszura |
stron: |
16 | rok wydania: |
2009 | data dod.: |
2018-02-07 |
|
|
Opis:
Seria książeczek przeznaczonych dla dzieci w wieku od 2 do 5 lat. Zadania, opracowane w oparciu o aktualny program wychowania przedszkolnego, pomagają dziecku w rozwinięciu wyobraźni i spostrzegawczości wzrokowej, uczą logicznego myślenia oraz doskonalą zdolności manualne dziecka. Naukę uatrakcyjnią kolorowe naklejki, które dzieci bardzo lubią. Ciekawostkę stanowią mozaiki - jeśli dziecko prawidłowo wykona ćwiczenie, na środku strony z naklejek powstanie obrazek, który świadczy o poprawnym rozwiązaniu zadania i jest zarazem nagrodą. Ponadto książeczki zawierają informacje dla rodziców o tym, czego uczy się dziecko, wykonując dane zadanie. |
|
|
|
|