|
::Albumy | ::Astrologia, parapsychologia | ::Atlasy, plany, mapy | ::Biografie, wspomnienia, wywiady | ::Dla dzieci i młodzieży - literatura | ::Dla dzieci i młodzieży -popularnonaukowe | ::Dla najmłodszych | ::Edukacja | ::Ekonomia, zarządzanie, prawoznawstwo | ::Encyklopedie, słowniki, leksykony | ::Eseje | ::Fantastyka | ::Film | ::Gry fabularne | ::Gry i puzzle | ::Historyczne | ::Humor, aforyzmy, przysłowia | ::Inne | ::Judaistyka | ::Kalendarze | ::Komiksy | ::Książki audio | ::Kulinaria | ::Lektury szkolne | ::Literatura | ::Literatura faktu, reportaż | ::Literatura obcojęzyczna | ::Literatura piękna - obca | ::Literatura piękna - polska | ::Literatura popularnonaukowa | ::Medycyna, ziołolecznictwo | ::Nauka i technika - popularnonaukowe | ::Nauki humanistyczne | ::Opowiadania | ::Poezja | ::Poradniki | ::Powieści | ::Przewodniki turystyczne | ::Publicystyka, esej | ::Religia, religioznawstwo | ::Romanse | ::Sensacja, kryminał, horror | ::Socjologia | ::Sport | ::Sztuka | ::Ściągi, opracowania | ::Tradycje i obyczaje |
|
|
Wehrmacht kontra US Army 1939-1945. Porównanie siły bojowej |
Wehrmacht kontra US Army 1939-1945. Porównanie siły bojowej |
|
|
|
Autor: |
Martin van Creveld | Wydawnictwo: |
Erica |
Kategoria: |
Historyczne | cena detal. brutto: |
44.90 zł | format: |
16x23 cm |
ISBN: |
978-83-62329-47-2 |
oprawa: |
oprawa broszurowa |
stron: |
272 | rok wydania: |
2011 | data dod.: |
2016-04-24 |
|
|
Opis:
Wehrmacht kontra US Army 1939-1945. Porównanie siły bojowej to wieloaspektowa analiza porównawcza armii niemieckiej i amerykańskiej. Z książki można się dowiedzieć czy to Niemcy, czy Amerykanie, są bardziej wojowniczą społecznością, w jaki sposób kształcono oraz nagradzano oficerów, jak uzupełniano jednostki bojowe i czy medale są ważne dla morale wojska. Książka Martina van Crevelda skierowana jest nie tylko do osób interesujących się historią wojskowości i strategią, ale też do wszystkich zainteresowanych psychologią, socjologią, jak też sposobami działania i zarządzania różnymi typami organizacji.
Autor spogląda na historię II wojny światowej przez pryzmat człowieka, skupiając się na walorach i negatywach systemu doboru i kształcenia kadr. To odmienne od zwyczajowego podejście prowokuje do głębszego zrozumienia przebiegu tej wojny. |
|
|
|
|