Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Moąesz określia warunki przechowywania lub dostepu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×
 
 
 
 
login: hasło:
  Strona główna nowo?ci zapowiedzi Tania ksi??ka Oferta na nagrody Moje konto
  współpraca kontakt i dojazd
 
2020-09-22
2020-09-08
2020-09-07
2020-09-06
2020-09-04
2020-09-02
2020-08-28
2020-08-26
2020-08-21
2020-08-19

::Albumy
::Astrologia, parapsychologia
::Atlasy, plany, mapy
::Biografie, wspomnienia, wywiady
::Dla dzieci i młodzieży - literatura
::Dla dzieci i młodzieży -popularnonaukowe
::Dla najmłodszych
::Edukacja
::Ekonomia, zarządzanie, prawoznawstwo
::Encyklopedie, słowniki, leksykony
::Eseje
::Fantastyka
::Film
::Gry fabularne
::Gry i puzzle
::Historyczne
::Humor, aforyzmy, przysłowia
::Inne
::Judaistyka
::Kalendarze
::Komiksy
::Książki audio
::Kulinaria
::Lektury szkolne
::Literatura
::Literatura faktu, reportaż
::Literatura obcojęzyczna
::Literatura piękna - obca
::Literatura piękna - polska
::Literatura popularnonaukowa
::Medycyna, ziołolecznictwo
::Nauka i technika - popularnonaukowe
::Nauki humanistyczne
::Opowiadania
::Poezja
::Poradniki
::Powieści
::Przewodniki turystyczne
::Publicystyka, esej
::Religia, religioznawstwo
::Romanse
::Sensacja, kryminał, horror
::Socjologia
::Sport
::Sztuka
::Ściągi, opracowania
::Tradycje i obyczaje

Uwieść podświadomość

Uwieść podświadomość
Autor:
Heath Robert
Wydawnictwo:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Kategoria:
Poradniki
cena detal. brutto:
39.90 zł
format:
14,5 x 20,5
ISBN:
978-83-7489-498-2
oprawa:
broszura
stron:
304
rok wydania:
2014
data dod.:
2019-02-11
Opis:

Wydaje Ci się, że jesteś odporny na działanie reklamy? To tylko złudzenie… Każdego dnia ulegasz jej wpływom i nawet o tym nie wiesz. W jaki sposób reklama "uwodzi" naszą podświadomość? Na czym naprawdę opiera się jej skuteczność? Dlaczego wpływa na nasze zachowanie? I czy można jej się oprzeć?

Dzięki lekturze tej książki:
- dowiesz się, na czym polega opracowany przez autora model tzw. podświadomego uwodzenia;
- poznasz sposoby nieświadomego oddziaływanie reklam oraz rzeczywistą wielkość wpływu, jaki ma na nas świat reklam;
- zrozumiesz, na czym polega płytkie przetwarzanie reklam i w jaki sposób wpływa to na ich skuteczność;
- nauczysz się, co zrobić, by inwestowanie w kampanie reklamowe było opłacalne.

"Nie argumentować, ale uwodzić. Robert Heath - korzystając z dorobku psychologii poznawczej i licznych przykładów - przedstawia sukcesy reklam z pozoru skazanych na porażkę. Za ich powodzeniem stoją czynniki, których odbiorcy sobie nie uświadamiają, a przez to są wobec nich bezbronni. Warto poznać ten punkt widzenia, aby lepiej rozumieć mechanizmy rządzące konsumentami - i lepiej je stosować."
Jacek Szlak
redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie


Zobacz koszyk

Księgi Jakubowe
Olga Tokarczuk
Prowadź swój pług przez kości umarłych
Olga Tokarczuk
Opowiadania bizarne
Olga Tokarczuk
Bieguni
Olga Tokarczuk
Anna In w grobowcach świata
Olga Tokarczuk
Podróż ludzi Księgi
Olga Tokarczuk
więcej

Przypadki Lenza Buchmanna
Goncalo M. Tavares
Bliźniaczki. Jak zepsuć sobie randkę?
-
Szampańskie dni
Rafel Nadal
Bajkowe kolorowanki
-
Misterium życia zwierząt
Karsten Brensing
Muchachas pakiet tomy 1-3
Katherine Pancol
Tyranozaur i Traktorzystki
Tina Oziewicz
Od Mickiewicza do Masłowskiej. Adaptacje filmowe literatury polskiej
Lubelski Tadeusz (red.)
Lenin. Apostoł piekła (tom 2)
WOŁKOGONOW DMITRIJ
Mój klucz do Biblii 22 wspaniałe wersety z Biblii i ulubione opowiadania biblijne
Vanessa Carroll, Cecilie Fodor
więcej

:: Polityka Plików Cookie
2005-2016 © Hurnex