|
::Albumy | ::Astrologia, parapsychologia | ::Atlasy, plany, mapy | ::Biografie, wspomnienia, wywiady | ::Dla dzieci i młodzieży - literatura | ::Dla dzieci i młodzieży -popularnonaukowe | ::Dla najmłodszych | ::Edukacja | ::Ekonomia, zarządzanie, prawoznawstwo | ::Encyklopedie, słowniki, leksykony | ::Eseje | ::Fantastyka | ::Film | ::Gry fabularne | ::Gry i puzzle | ::Historyczne | ::Humor, aforyzmy, przysłowia | ::Inne | ::Judaistyka | ::Kalendarze | ::Komiksy | ::Książki audio | ::Kulinaria | ::Lektury szkolne | ::Literatura | ::Literatura faktu, reportaż | ::Literatura obcojęzyczna | ::Literatura piękna - obca | ::Literatura piękna - polska | ::Literatura popularnonaukowa | ::Medycyna, ziołolecznictwo | ::Nauka i technika - popularnonaukowe | ::Nauki humanistyczne | ::Opowiadania | ::Poezja | ::Poradniki | ::Powieści | ::Przewodniki turystyczne | ::Publicystyka, esej | ::Religia, religioznawstwo | ::Romanse | ::Sensacja, kryminał, horror | ::Socjologia | ::Sport | ::Sztuka | ::Ściągi, opracowania | ::Tradycje i obyczaje |
|
|
|
|
|
Autor: |
Afeltowicz Łukasz | Wydawnictwo: |
Oficyna Naukowa |
Kategoria: |
Socjologia | cena detal. brutto: |
26.50 zł | format: |
14 x 22,5 |
ISBN: |
978-83-7737-003-2 |
oprawa: |
twarda |
stron: |
246 | rok wydania: |
2011 | data dod.: |
2017-03-22 |
|
|
Opis:
Łukasz Afeltowicz ur. 1982 r. absolwent toruńskiej socjologii i filozofii. Jego zainteresowania obracają się wokół problematyki socjologii wiedzy oraz kognitywnych studiów nad nauką i technologią. W 2010 roku obronił doktorat w Instytucie Filozofii UMK. Publikował m.in. na łamach Studiów Socjologicznych i Zagadnień Naukoznawstwa. Aktualnie prowadzi studia skoncentrowane na problematyce inżynierii społecznej oraz badania w ramach EURATOM nad społeczną percepcją technologii fuzyjnych. Do zrozumienia naszej codzienności niezbędne jest uchwycenie mechanizmów funkcjonowania nauki i techniki. Tak jak w ciągu ostatnich trzydziestu lat radykalnej przebudowie uległ socjologiczny obraz współczesności tak samo - a może bardziej - zmieniły się sposoby postrzegania nauki oraz jej wytworów. Laboratoria w działaniu oferują doskonałą mapę owych przemian a jednocześnie przedstawiają oryginalną wizję nauki i techniki w działaniu. Zaprezentowany tu model przebiegu innowacji technologicznej rzuca śmiałe wyzwanie tradycyjnym ścieżkom interpretacji nauki i jej społecznego oddziaływania. |
|
|
|
|