|
::Albumy | ::Astrologia, parapsychologia | ::Atlasy, plany, mapy | ::Biografie, wspomnienia, wywiady | ::Dla dzieci i młodzieży - literatura | ::Dla dzieci i młodzieży -popularnonaukowe | ::Dla najmłodszych | ::Edukacja | ::Ekonomia, zarządzanie, prawoznawstwo | ::Encyklopedie, słowniki, leksykony | ::Eseje | ::Fantastyka | ::Film | ::Gry fabularne | ::Gry i puzzle | ::Historyczne | ::Humor, aforyzmy, przysłowia | ::Inne | ::Judaistyka | ::Kalendarze | ::Komiksy | ::Książki audio | ::Kulinaria | ::Lektury szkolne | ::Literatura | ::Literatura faktu, reportaż | ::Literatura obcojęzyczna | ::Literatura piękna - obca | ::Literatura piękna - polska | ::Literatura popularnonaukowa | ::Medycyna, ziołolecznictwo | ::Nauka i technika - popularnonaukowe | ::Nauki humanistyczne | ::Opowiadania | ::Poezja | ::Poradniki | ::Powieści | ::Przewodniki turystyczne | ::Publicystyka, esej | ::Religia, religioznawstwo | ::Romanse | ::Sensacja, kryminał, horror | ::Socjologia | ::Sport | ::Sztuka | ::Ściągi, opracowania | ::Tradycje i obyczaje |
|
|
Guild Wars: Duchy Askalonu |
Guild Wars: Duchy Askalonu |
|
|
|
Autor: |
Grubb Jeff, Forbeck Matt | Wydawnictwo: |
Dwójka bez sternika |
Kategoria: |
Fantastyka | cena detal. brutto: |
35.00 zł | format: |
13,5 x 20,5 |
ISBN: |
978-83-62432-12-7 |
oprawa: |
broszura |
stron: |
352 | rok wydania: |
2012 | data dod.: |
2012-07-17 |
|
|
Opis:
250 lat temu spłonął Askalon...
Broniąc swojej ziemi przed napierającymi hordami bestialskich popielców, zdesperowany król Adelbern przywołał potężny Złowrogi Ogień, by przegnać najeźdźców. Jednak magia może być obosiecznym ostrzem – Złowrogi Ogień spalił zarówno popielców, jak i ludzi. Gdy ciała popielców jeszcze dymiły, zabici askalończycy powstali ponownie, przez furię króla przekształceni w upiornych strażników, którym powierzono zadanie pilnowania stolicy... na wieczność. Potężne niegdyś królestwo stało się nawiedzonym cieniem swej dawnej chwały.
Stulecia po tych wydarzeniach ludzie żyjący w Krycie muszą walczyć na wszystkich frontach. By ocalić ludzkość, królowa Jennah pragnie wynegocjować porozumienie ze znienawidzonymi popielcami, jednak ich legiony nie podpiszą zawieszenia broni, póki z ruin zniszczonego Askalonu nie powróci ich najcenniejszy symbol, Pazur Khan-Ura.
Grupa awanturników, z których każdy dręczony jest przez upiory przeszłości, wyrusza do nawiedzonego, spustoszonego przez wojnę kraju, by odzyskać Pazur. Nieumarły król rządzący Askalonem nie odda go z własnej woli, a bez tego artefaktu nie ma nadziei na pokój między ludźmi a popielcami. Nie wszyscy jednak pragną by zapanował pokój... |
|
|
|
|