Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Moąesz określia warunki przechowywania lub dostepu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×
 
 
 
 
login: hasło:
  Strona główna nowo?ci zapowiedzi Tania ksi??ka Oferta na nagrody Moje konto
  współpraca kontakt i dojazd
 
2024-04-17
2024-04-16
2024-04-11
2024-04-09
2024-04-08
2024-04-07
2024-04-03
2024-04-02
2024-03-27
2024-03-26

::Albumy
::Astrologia, parapsychologia
::Atlasy, plany, mapy
::Biografie, wspomnienia, wywiady
::Dla dzieci i młodzieży - literatura
::Dla dzieci i młodzieży -popularnonaukowe
::Dla najmłodszych
::Edukacja
::Ekonomia, zarządzanie, prawoznawstwo
::Encyklopedie, słowniki, leksykony
::Eseje
::Fantastyka
::Film
::Gry fabularne
::Gry i puzzle
::Historyczne
::Humor, aforyzmy, przysłowia
::Inne
::Judaistyka
::Kalendarze
::Komiksy
::Książki audio
::Kulinaria
::Lektury szkolne
::Literatura
::Literatura faktu, reportaż
::Literatura obcojęzyczna
::Literatura piękna - obca
::Literatura piękna - polska
::Literatura popularnonaukowa
::Medycyna, ziołolecznictwo
::Nauka i technika - popularnonaukowe
::Nauki humanistyczne
::Opowiadania
::Poezja
::Poradniki
::Powieści
::Przewodniki turystyczne
::Publicystyka, esej
::Religia, religioznawstwo
::Romanse
::Sensacja, kryminał, horror
::Socjologia
::Sport
::Sztuka
::Ściągi, opracowania
::Tradycje i obyczaje

Decyzje zakupowe konsumentów a systemy komunikowania

Decyzje zakupowe konsumentów a systemy komunikowania
Autor:
Kuś Grażyna
Wydawnictwo:
Novae Res
Kategoria:
Ekonomia, zarządzanie, prawoznawstwo
cena detal. brutto:
48.90 zł
format:
14,5 x 21,5
ISBN:
978-83-7722-148-8
oprawa:
broszura
stron:
308
rok wydania:
2011
data dod.:
2011-07-19
Opis:

Złożoność, zmienność i rosnąca konkurencyjność rynku zmusza firmy do pozyskiwania nabywców coraz bardziej wyszukanymi (wyrafinowanymi) metodami, co w efekcie prowadzi do zasypywania konsumentów szeregiem informacji, a rynek i oferta towarowa stają się coraz mniej przejrzyste. Dynamiczne zmiany w strukturze ofert (coraz więcej nowości) pogłębiają dodatkowo ten stan rzeczy i utrudniają konsumentowi podjęcie właściwej decyzji zakupowej.
W dobie, gdy konsument przestał być biernym odbiorcą reklam czy innych działań marketingowych zachęcających go do zakupu, a stał się bardziej niż kiedykolwiek świadomym uczestnikiem rynku dążącym do "przejęcia kontroli" nad informacją o produkcie i jego oferencie, firmy zaczęły przywiązywać większą wagę do budowania z nim trwałych relacji poprzez sprawną komunikację. Współczesny konsument sam bowiem wyznacza zakres wiedzy, która jest mu niezbędna do podjęcia decyzji o zakupie, a oferent produktu powinien mu to umożliwić poprzez tworzenie zintegrowanych systemów komunikowania.
W niniejszej książce przedstawiono systemy i źródła informacji, wpływające na decyzje zakupowe konsumentów, ze szczególnym zwróceniem uwagi na występujące zróżnicowanie. Materiał empiryczny został skonfrontowany z istniejącymi możliwościami korzystania z wielorakich źródeł informacji - zarówno tych tworzonych przez oferentów produktów, jak i tych, na które nie mają oni wpływu lub wpływają w sposób pośredni. Uwzględnia również świadomość polskich konsumentów w tym zakresie.


Zobacz koszyk

Ilustrowane Pismo Święte dla dzieci I Komunia
Jude Winkler
Ilustrowane Pismo Święte
-
Ilustrowany atlas biblijny dla dzieci
-
Pismo Święte Starego i Nowego Testamentu Pamiątka I Komunii Świetej Obwoluta
-
więcej

Maska Dimitriosa
Ambler Eric
Ocean. Memory. Kapitan Nauka
-
Karty malucha. A B C
-
Książeczka Malucha. W krainie śniegu
Gryboś Marcin (ilustracje)
Fachowiec
Joseph Finder
Oczami córki. Wspomnienia
Styron Alexandra
Nasze olśnienie
Sandi Lynn
Koszmarny Karolek i wstrętne gacie
Francesca Simon
Oddech w związkach. Oddychaj świadomie, kochaj pełniej
Grzegorz Pawłowski
ODYSEJA TALBOTA
DEMILLE NELSON
więcej

:: Polityka Plików Cookie
2005-2016 © Hurnex