|
::Albumy | ::Astrologia, parapsychologia | ::Atlasy, plany, mapy | ::Biografie, wspomnienia, wywiady | ::Dla dzieci i młodzieży - literatura | ::Dla dzieci i młodzieży -popularnonaukowe | ::Dla najmłodszych | ::Edukacja | ::Ekonomia, zarządzanie, prawoznawstwo | ::Encyklopedie, słowniki, leksykony | ::Eseje | ::Fantastyka | ::Film | ::Gry fabularne | ::Gry i puzzle | ::Historyczne | ::Humor, aforyzmy, przysłowia | ::Inne | ::Judaistyka | ::Kalendarze | ::Komiksy | ::Książki audio | ::Kulinaria | ::Lektury szkolne | ::Literatura | ::Literatura faktu, reportaż | ::Literatura obcojęzyczna | ::Literatura piękna - obca | ::Literatura piękna - polska | ::Literatura popularnonaukowa | ::Medycyna, ziołolecznictwo | ::Nauka i technika - popularnonaukowe | ::Nauki humanistyczne | ::Opowiadania | ::Poezja | ::Poradniki | ::Powieści | ::Przewodniki turystyczne | ::Publicystyka, esej | ::Religia, religioznawstwo | ::Romanse | ::Sensacja, kryminał, horror | ::Socjologia | ::Sport | ::Sztuka | ::Ściągi, opracowania | ::Tradycje i obyczaje |
|
|
Antyki. Poradnik kolekcjonera |
Antyki. Poradnik kolekcjonera |
|
|
|
Autor: |
praca zbiorowa | Wydawnictwo: |
Arkady |
Kategoria: |
Poradniki | cena detal. brutto: |
119.00 zł | format: |
22 x 30 |
ISBN: |
978-83-213-4651-9 |
oprawa: |
twarda |
stron: |
600 | rok wydania: |
2010 | data dod.: |
2010-11-15 |
|
|
Opis:
Książka jako kopalnia informacji o antykach i wielu innych przedmiotach nadających się do kolekcjonowania. 600 stron i ponad 2000 kolorowych fotografii odnosi się do niemal wszystkich aspektów tego zagadnienia. Dostarcza informacji na temat ceramiki, szkła, srebra i porcelany, mebli, dywanów i tkanin, a ponadto zajmuje się takimi obiektami kolekcjonerskimi, jak biżuteria, zegary i zegarki, zabawki, broń i wiele, wiele innych. Daje szeroki opis każdej specjalności. Wspaniałe fotografie pozwalają na łatwe rozpoznanie i identyfikację istotnych detali, co sprawia, że publikacja ta jest nieocenionym przewodnikiem po bezdrożach kolekcjonerstwa oraz ważnym źródłem przyjemności i wiedzy. |
|
|
|
|