|
::Albumy | ::Astrologia, parapsychologia | ::Atlasy, plany, mapy | ::Biografie, wspomnienia, wywiady | ::Dla dzieci i młodzieży - literatura | ::Dla dzieci i młodzieży -popularnonaukowe | ::Dla najmłodszych | ::Edukacja | ::Ekonomia, zarządzanie, prawoznawstwo | ::Encyklopedie, słowniki, leksykony | ::Eseje | ::Fantastyka | ::Film | ::Gry fabularne | ::Gry i puzzle | ::Historyczne | ::Humor, aforyzmy, przysłowia | ::Inne | ::Judaistyka | ::Kalendarze | ::Komiksy | ::Książki audio | ::Kulinaria | ::Lektury szkolne | ::Literatura | ::Literatura faktu, reportaż | ::Literatura obcojęzyczna | ::Literatura piękna - obca | ::Literatura piękna - polska | ::Literatura popularnonaukowa | ::Medycyna, ziołolecznictwo | ::Nauka i technika - popularnonaukowe | ::Nauki humanistyczne | ::Opowiadania | ::Poezja | ::Poradniki | ::Powieści | ::Przewodniki turystyczne | ::Publicystyka, esej | ::Religia, religioznawstwo | ::Romanse | ::Sensacja, kryminał, horror | ::Socjologia | ::Sport | ::Sztuka | ::Ściągi, opracowania | ::Tradycje i obyczaje |
|
|
ZROZUMIEĆ ŚWIAT ROZMOWY Z UCZONYMI 25 LAT PÓŹNIEJ |
ZROZUMIEĆ ŚWIAT ROZMOWY Z UCZONYMI 25 LAT PÓŹNIEJ |
|
|
|
Autor: |
OSIATYŃSKI WIKTOR | Wydawnictwo: |
Czytelnik |
Kategoria: |
Inne | cena detal. brutto: |
39.90 zł | format: |
12,5 x 19,5 |
ISBN: |
978-83-07-03187-3 |
oprawa: |
broszura |
stron: |
396 | rok wydania: |
2009 | data dod.: |
2009-04-20 |
|
|
Opis:
Prezentowany tom jest wyborem z wydawanych w „Czytelniku” wywiadów, które Wiktor Osiatyński przeprowadził z uczonymi amerykańskimi, radzieckimi oraz polskimi. Książki z tymi rozmowami ukazywały się w cyklu Zrozumieć świat i w tomie Poznać świat w latach 70. i 80. XX wieku. Wśród rozmówców są m. in. Linus Pauling, Grzegorz Białkowski, Noam Chomsky, Alvin Toffler, Nikołaj Czawczawadze, Lech Falandysz, Jan Szczepański czy modny ostatnio w Polsce Philip Zimbardo. Dzięki starannemu wyborowi i selekcji pozornie historycznych już dziś wypowiedzi obecne wydanie książki Zrozumieć świat stanowi ciągle fascynującą i nietracącą na aktualności lekturę. |
|
|
|
|