Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Moąesz określia warunki przechowywania lub dostepu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×
 
 
 
 
login: hasło:
  Strona główna nowo?ci zapowiedzi Tania ksi??ka Oferta na nagrody Moje konto
  współpraca kontakt i dojazd
 
2018-08-18
2018-08-17
2018-08-16
2018-08-14
2018-08-10
2018-08-09
2018-08-08
2018-08-07
2018-08-06
2018-08-05

::Albumy
::Astrologia, parapsychologia
::Atlasy, plany, mapy
::Biografie, wspomnienia, wywiady
::Dla dzieci i młodzieży - literatura
::Dla dzieci i młodzieży -popularnonaukowe
::Dla najmłodszych
::Edukacja
::Ekonomia, zarządzanie, prawoznawstwo
::Encyklopedie, słowniki, leksykony
::Eseje
::Fantastyka
::Film
::Gry fabularne
::Gry i puzzle
::Historyczne
::Humor, aforyzmy, przysłowia
::Inne
::Judaistyka
::Kalendarze
::Komiksy
::Książki audio
::Kulinaria
::Lektury szkolne
::Literatura
::Literatura faktu, reportaż
::Literatura obcojęzyczna
::Literatura piękna - obca
::Literatura piękna - polska
::Literatura popularnonaukowa
::Medycyna, ziołolecznictwo
::Nauka i technika - popularnonaukowe
::Nauki humanistyczne
::Opowiadania
::Poezja
::Poradniki
::Powieści
::Przewodniki turystyczne
::Publicystyka, esej
::Religia, religioznawstwo
::Romanse
::Sensacja, kryminał, horror
::Socjologia
::Sport
::Sztuka
::Ściągi, opracowania
::Tradycje i obyczaje

Polskie badania nad myślą pedagogiczną w latach 1900-1939

Polskie badania nad myślą pedagogiczną w latach 1900-1939
Autor:
Sztobryn Sławomir
Wydawnictwo:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Kategoria:
Nauki humanistyczne
cena detal. brutto:
59.00 zł
format:
17 x 24
ISBN:
83-89574-24-1
oprawa:
twarda
stron:
502
rok wydania:
2006
data dod.:
2009-03-09
Opis:

Praca obejmuje polskie badania nad myślą pedagogiczną realizowane w latach 1900-1939. Przyjęte cele badawcze: krytyczno-syntetyczne i historyczno-hermeneutyczne opracowanie źródeł czasopiśmiennych zastosowanie metody metahistorycznej jako podstawy historycznej teorii pedagogicznej rozpoznanie i określenie wkładu w kształt badań nad dziejami myśli pedagogicznej szerokiej grupy badaczy, dotąd nieuwzględnianych bądź zapomnianych określenie orientacji metodologicznych, stylów badań i wynikających stąd konsekwencji merytorycznych dążenie do syntezy dziejów myśli pedagogicznej, konstatacja ewolucji kierunków i prądów w myśli pedagogicznej próba doprecyzowania podstawowych pojęć oraz określenie przedmiotu badań historii doktryn i myśli pedagogicznej.



Zobacz koszyk

Tupcio Chrupcio Przybij łapkę! nr 2 Wielkie porządki
-
Tupcio Chrupcio Przybij Łapkę! nr 3 Piknik w lesie
-
Tupcio Chrupcio Przybij Łapkę! nr 4 Mysie sprawy
-
Tupcio Chrupcio Przybij Łapkę! nr 5 Wśród przyjaciół
-
Tupcio Chrupcio Przybij Łapkę! nr 6 Na zakupy
-
Tupcio Chrupcio Przybij Łapkę! nr 7 Co za przyjęcie!
-
Tupcio Chrupcio Przybij Łapkę! nr 8 W warsztacie
-
Tupcio Chrupcio Przybij Łapkę! nr 9 Jestem wielki!
-
więcej

Po drugiej stronie ściany
Paweł Mossakowski
Podróże Guliwera
JONATHAN SWIFT
BEZLUDNY RAJ
MATUTE ANA MARIA
Wiwarium
Kamiński Jarosław
Powrót bogini część 2
CAST P.C.
Lubię rysować z pieskiem. Nauka rysowania z naklejkami
-
Stracony weekend
Jackson Charles
W blasku reflektorów
Nora Roberts
Trzydzieści dni Pompei
Wątorek Szymon
Moje Ćwiczenia. Przyjazna przyroda wokół mnie
-
więcej

:: Polityka Plików Cookie
2005-2016 © Hurnex