Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Moąesz określia warunki przechowywania lub dostepu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×
 
 
 
 
login: hasło:
  Strona główna nowo?ci zapowiedzi Tania ksi??ka Oferta na nagrody Moje konto
  współpraca kontakt i dojazd
 
2024-04-24
2024-04-23
2024-04-22
2024-04-17
2024-04-16
2024-04-11
2024-04-09
2024-04-08
2024-04-07
2024-04-03

::Albumy
::Astrologia, parapsychologia
::Atlasy, plany, mapy
::Biografie, wspomnienia, wywiady
::Dla dzieci i młodzieży - literatura
::Dla dzieci i młodzieży -popularnonaukowe
::Dla najmłodszych
::Edukacja
::Ekonomia, zarządzanie, prawoznawstwo
::Encyklopedie, słowniki, leksykony
::Eseje
::Fantastyka
::Film
::Gry fabularne
::Gry i puzzle
::Historyczne
::Humor, aforyzmy, przysłowia
::Inne
::Judaistyka
::Kalendarze
::Komiksy
::Książki audio
::Kulinaria
::Lektury szkolne
::Literatura
::Literatura faktu, reportaż
::Literatura obcojęzyczna
::Literatura piękna - obca
::Literatura piękna - polska
::Literatura popularnonaukowa
::Medycyna, ziołolecznictwo
::Nauka i technika - popularnonaukowe
::Nauki humanistyczne
::Opowiadania
::Poezja
::Poradniki
::Powieści
::Przewodniki turystyczne
::Publicystyka, esej
::Religia, religioznawstwo
::Romanse
::Sensacja, kryminał, horror
::Socjologia
::Sport
::Sztuka
::Ściągi, opracowania
::Tradycje i obyczaje

Encyklopedia Marketingu

Encyklopedia Marketingu
Autor:
Sztucki Tadeusz
Wydawnictwo:
Placet
Kategoria:
Nauki humanistyczne
cena detal. brutto:
59.90 zł
format:
17.5 x 24
ISBN:
83-85428-32-1
oprawa:
twarda
stron:
352
rok wydania:
1998
data dod.:
2007-11-03
Opis:

Encyklopedia marketingu ma służyć lepszemu poznaniu wiedzy z tej dziedziny, a także pomagać w szybkim i dokładnym poznawaniu zagadnień, które są pilnie potrzebne do rozwiązywania praktycznych problemów stwarzanych przez rynek i jego uczestników. Dla przyszłych przedsiębiorców i menedżerów, zgłębiających w różnych formach szkolenia oraz praktycznego działania wiedzę o marketingu, stanowi ona wysoce sprawne narzędzie uczenia się i unikania błędów w rozumieniu pojęć i terminów. Obejmuje ona w możliwie najszerszym zakresie problematykę teorii i praktyki marketingu.

Encyklopedia marketingu nie jest zbiorem definicji i cytatów. W hasłach głównych oraz w licznych terminach i pojęciach szczegółowych znajduje się wiedza, nie tylko zgodna z opinio communic doctorum, lecz także wzbogacona sformułowaniami i określeniami stanowiącymi wskazania i propozycje praktycznego jej wykorzystania.


Zobacz koszyk

Ilustrowane Pismo Święte dla dzieci I Komunia
Jude Winkler
Ilustrowane Pismo Święte
-
Ilustrowany atlas biblijny dla dzieci
-
Pismo Święte Starego i Nowego Testamentu Pamiątka I Komunii Świetej Obwoluta
-
więcej

PENDERECKI TOM 1-2. ROZMOWY LUSŁAWICKIE. LUSŁAWICKIE OGRODY Penderecki Krzysztof
Penderecki Krzysztof
Alicja w krainie czasów. Tom 1. Czas zaklęty
Ałbena Grabowska
Melanżeria
Anna Klara Majewska
Hamlet
Shakespeare William
Wszystkie świństwa świata
Jolanta Mokrzyńska
Szczerość aż do bólu
Helena Zaworska
Proste składanki dla dzieci. Na budowie
-
Głębia
Henning Mankell
Rysuję superbohaterów
Beaudenon Thierry
Granatowy 44
Grzegorz Kalinowski
więcej

:: Polityka Plików Cookie
2005-2016 © Hurnex