|
::Albumy | ::Astrologia, parapsychologia | ::Atlasy, plany, mapy | ::Biografie, wspomnienia, wywiady | ::Dla dzieci i młodzieży - literatura | ::Dla dzieci i młodzieży -popularnonaukowe | ::Dla najmłodszych | ::Edukacja | ::Ekonomia, zarządzanie, prawoznawstwo | ::Encyklopedie, słowniki, leksykony | ::Eseje | ::Fantastyka | ::Film | ::Gry fabularne | ::Gry i puzzle | ::Historyczne | ::Humor, aforyzmy, przysłowia | ::Inne | ::Judaistyka | ::Kalendarze | ::Komiksy | ::Książki audio | ::Kulinaria | ::Lektury szkolne | ::Literatura | ::Literatura faktu, reportaż | ::Literatura obcojęzyczna | ::Literatura piękna - obca | ::Literatura piękna - polska | ::Literatura popularnonaukowa | ::Medycyna, ziołolecznictwo | ::Nauka i technika - popularnonaukowe | ::Nauki humanistyczne | ::Opowiadania | ::Poezja | ::Poradniki | ::Powieści | ::Przewodniki turystyczne | ::Publicystyka, esej | ::Religia, religioznawstwo | ::Romanse | ::Sensacja, kryminał, horror | ::Socjologia | ::Sport | ::Sztuka | ::Ściągi, opracowania | ::Tradycje i obyczaje |
|
|
Sokole oko 1. Zabawy doskonalące spostrzegawczość |
Sokole oko 1. Zabawy doskonalące spostrzegawczość |
|
|
|
Autor: |
- | Wydawnictwo: |
Zielona Sowa |
Kategoria: |
Edukacja | cena detal. brutto: |
3.99 zł | format: |
16,5 x 23,5 |
ISBN: |
978-83-7435-977-1 |
oprawa: |
broszura |
stron: |
24 | rok wydania: |
2009 | data dod.: |
2012-05-07 |
|
|
Opis:
Książeczki z serii „Sokole Oko” to propozycja licznych zadań zachęcających do bacznego wytężania wzroku, ćwiczenia spostrzegawczości oraz zdolności koncentracji. Można je polecić wszystkim dzieciom rozpoczynającym przygodę ze szkołą. Dzięki formie prezentacji, jakości ilustracji i doborowi tematów będą wspaniałą zabawą dla każdego dziecka – zabawą połączoną z nauką. Są też dobrym przykładem na to, że w czasie nauki można i należy rozwijać nie tylko umiejętności typowo szkolne, mierzalne, takie jak czytanie i pisanie, ale również zdolności potrzebne w każdej dziedzinie życia, do jakich należy umiejętność spostrzegania i szybkiego kojarzenia faktów. |
|
|
|
|